Asiakaspalautteiden voima: Hyödynnä palaute kehittääksesi yritystäsi.


ÄLKÄÄ PELÄTKÖ VALITUKSIA


Kun asiakkaanne valittavat tuotteistanne tai palveluistanne, he avaavat teille mahdollisuuden kasvaa. Valitukset ovat aina konkreettisia eivätkä vain toiveita tai kysymyksiä. Jos jotain tehdään huonosti, se voidaan muuttaa, sillä se on lähtökohta, josta voi lähteä korjaamaan asioita.

Valitukset ilmaantuvat silloin, kun ongelmaa ei ratkaista halutulla tavalla tai sitä ei ratkaista lainkaan. Asiakkaanne kertovat teille suoraan, mikä ei toimi. Varmasti muistatte erilaiset kyselytutkimukset, joissa yritykset kirjaimellisesti kuormittavat asiakkaitaan samoilla kysymyksillä. Mutta niiden avulla yritykset voivat kasvaa ja kehittyä korjaamalla puutteitaan.

❗️Kuunnelkaa asiakkaitanne, sillä he tietävät paremmin kuin te, mitä teiltä puuttuu.

Käytämme evästeitä sivuston perustoimintojen ja analytiikan toteuttamiseen. Suostumuksellasi käytämme evästeitä myös markkinoinnin kohdentamiseen. Evästeet ja rekisteriseloste