KOTIMAINEN ASIAKASPALAUTTEIDEN HALLINNAN JÄRJESTELMÄ JA DIGITAALINEN RUOKALISTA SUOMALAISILLE YRITTÄJILLE

Recomment


TERVETULOA RECOMMENTIIN!



Tänään jokainen asiakas on arvostelija...

Google Maps ja muut sosiaalisen median alustat voivat olla armottomia paikkoja, jos tyytymätön asiakas päättää jakaa kokemuksensa. Valituksen huomiotta jättäminen voi johtaa asiakkaan lopulliseen menetykseen, ja muistathan, että uuden asiakkaan hankinta on noin 7-kertainen investointi verrattuna nykyisen säilyttämiseen.


Tässä astuu kuvaan Recomment, suomalainen palvelu, joka tarjoaa tehokkaat välineet arvosteluiden hallintaan ja palvelusi parantamiseen sekä maineesi suojaamiseen nopean palautteen käsittelyn avulla. Järjestelmämme automatisoi asiakaspalautteen hallinnan, tarjoten sinulle vapauden keskittyä reagoimaan vain silloin kun se on tarpeen. Lisäksi, Recommentin avulla voit parantaa yrityksesi arviointitasoa Google Mapsissa ja TripAdvisorissa.


Recomment on enemmän kuin vain arvostelujen hallintajärjestelmä - se on asiakaspalvelun ekosysteemi. Tarjoamme työkalut asiakastyytyväisyyden arviointiin, palautteen keräämiseen, kyselyiden järjestämiseen ja sähköisen ratkaisun ravintolan ruokalistan hallintaan.


Palvelumme hyödyntää sekä QR-koodeja että NFC-tageja, jotka mahdollistavat arvokkaan asiakaspalautteen keräämisen erilaisista liiketoiminnan osista ja sijainneista, olipa kyseessä sitten ravintola, taksiyritys, myymälä tai hotelli. Voit luoda rajattoman määrän QR-koodeja ja NFC-tageja, ja nimetä ne helpottaaksesi palautteen alkuperän seuraamista. Nimiä voit muuttaa milloin tahansa, mutta itse koodit ja tagit pysyvät aina muuttumattomina.


Koodin avulla voit toteuttaa useita toimintoja, kuten esittää työpaikkailmoituksia tai toteuttaa kyselyitä. Ravintoloille palvelumme tarjoaa myös mahdollisuuden jakaa sähköistä ruokalistaa. Voit käyttää sekä itse koodia että linkkiä siihen, tai sen sisältämiin palveluihin erikseen, mukaan lukien NFC-toiminnot. Koodit voidaan tarvittaessa deaktivoida ja ottaa uudelleen käyttöön, mutta QR-koodi pysyy ennallaan.


Koodit tallennetaan SVG- tai PNG-formaatteihin, mikä mahdollistaa niiden helpon jakamisen ja säilyttämisen.


Tarjoamamme yrityspalvelut sisältävät seuraavat:


REAALIAIKAINEN ASIAKASPALAUTEJÄRJESTELMÄ:

Kerää ja analysoi asiakaspalautteita reaaliajassa. Negatiiviset palautteet lähetetään suoraan sinulle, jolloin voit parantaa palveluitasi paikan päällä yksityisesti ja tehokkaasti.


PARANNA ARVOSTELUJA:

Älykäs järjestelmämme auttaa parantamaan yrityksesi arvosteluja Google Mapsissa ja TripAdvisorissa sekä lisäämään yrityksen näkyvyyttä verkossa.


ASIAKASKYSELYT:

Toteuta asiakaskyselyitä eri ympäristöissä, mahdollistaen samanaikaisten asiakastyytyväisyysmittausten suorittamisen yrityksesi eri toimipaikoissa.


SÄHKÖINEN RUOKALISTA:

Tarjoamme ravintoloille digitaalisen menun, joka voidaan päivittää sekunneissa ja jakaa esimerkiksi yrityksesi Facebook-sivulla.


ALL INCLUSIVE -PERIAATE:

Huolehdimme kyselylomakkeen, sähköisen menun ja yritysprofiilin asetuksista puolestasi.


Olemme sitoutuneet tarjoamaan parasta mahdollista tukea asiakkaillemme. Olemme aina valmiita vastaamaan kysymyksiinne ja auttamaan ongelmatilanteissa.

TILAA SITOUMUKSETTA


en

Käytämme evästeitä sivuston perustoimintojen ja analytiikan toteuttamiseen. Suostumuksellasi käytämme evästeitä myös markkinoinnin kohdentamiseen. Evästeet ja rekisteriseloste