Nämä sopimusehdot ovat voimassa 13.12.2023 alkaen.


SOPIMUSEHDOT


JOHDANTO

Nämä Sopimusehdot (jäljempänä ”Ehdot”) koskevat Primamylly Oy:n (”Palveluntuottaja”) RECOMMENTin – palvelua (”Palvelu”), siihen liittyvää nettisivu (”Sovellus”) sekä Palveluun rekisteröitynyttä käyttäjää (”Yritys”). Kun Yritykselle on luotu käyttäjä, jonka hän on aktivoinut Palvelussa tai Yritys rekisteröityy itse Palveluun, luodaan hänelle yrityskohtainen tili (”Tili”) Recommentiin. Tällöin henkilö, joka on rekisteröitynyt Palveluun, on Käyttäjä (”Käyttäjä”)


SOPIMUKSEN SYNTYMINEN

Tämä sopimus astuu voimaan Yrityksen rekisteröityessä Palvelun käyttäjäksi. Rekisteröitymällä palveluun Yritys hyväksyy nämä käyttö- ja Recomment.fi sopimusehdot.

Käyttämällä Palvelua sitoudut noudattamaan näitä Sopimusehtoja sekä sopimusta henkilötietojen käsittelystä (”Tietosuojaseloste”), joka on laadittu EU:n Yleisen Tietosuoja-asetuksen ja Suomen lain mukaisesti.

Palveluntarjoaja tarjoaa Yritykselle Internetin kautta Palvelua, joka kerää ja tallentaa määrämuotoista ja aikaleimattua dataa, kuvia ja liitteitä. Tätä dataa voidaan jäsentää Yrityksen määrittelemien rakenteiden mukaisesti ja jakaa osapuolten kesken sekä Sopimusehdoissa määritellyille tahoille. Palvelun päätarkoituksena on dokumentointi ja tiedon kerääminen tietokoneilla ja mobiililaitteilla.


PALVELUN KÄYTTÖTARKOITUS

Palvelun avulla Yritys voi tehdä asiakastyytyväisyys mittauksia, seurata palveluiden laatua ja mitata henkilökunnan ammattilaisuutta sekä suorittaa asiakaskyselyitä ja seurata niiden vastauksia.

Yritys voi myös luoda sähköisiä menu-listoja ja ottaa sen kautta ruokatilauksia.

Kaikki tämä tapahtuu QR-koodien avulla, jossa yrityksen asiakas itse skannaa omalla puhelimella sen ja osallistuu toimenpiteisiin riippuen omasta tahdosta.

Tarkoituksena on lähentyä asiakkaan kanssa, parantaa asiakassuhteita sekä helpottaa yrityksen laadun valvontaa jokaisessa toimipisteessä saamalla tilastot kaikista tapahtumista.

Recomment.fi tarjoaa kaikki tarvittavat sähköiset työkalut. QR-koodien printtauksesta vastaa asiakas ellei muuten olla sovittu.

 

KÄYTTÄJÄTUNNUS JA SALASANA

Käyttäjätunnus on Yrityksen antama sähköpostiosoite. Se on henkilökohtainen eikä sitä saa siirtää tai käyttää monen eri henkilön toimesta samanaikaisesti.

Salasanan voi vaihtaa heti, kun olet kirjautunut palveluun ensimmäisen kerran.

Yrityksen tulee huolehtia siitä, että käytetty salasana on tarpeeksi vahva ja ainoastaan Yrityksen tiedossa. Salasana tulee vaihtaa välittömästi, mikäli Yritys epäilee sen joutuneen muiden tietoon.


REFERENSSIOIKEUS

Yritys antaa luvan palveluntarjoajalle käyttää heidän yrityksensä nimeä ja logoa referenssinä myynti- ja markkinointitarkoituksiin.

 

KOKEILUJAKSO

Palvelua voi kokeilla maksutta ja täysin ilman sitoumuksia 7 päivän ajan rekisteröitymisestä. Tämän jälkeen tilaus jatkuu maksullisena voimassa olevan hinnaston mukaisesti, mikäli sitä ei erikseen irtisanota lähettämällä viesti osoitteeseen Asiakaspalvelu(at)recomment.fi

 

HINNOITTELU

Palvelu maksetaan tutustumisjakson jälkeen verkkomaksulla tai sähköpostilaskulla yhden kuukauden jaksoissa. Jakson päättymisen yhteydessä lähetämme seuravan laskun erikseen. Palvelu on käytettävissä maksetun jakson loppuun. Jo laskutettuja palvelumaksuja ei palauteta. Maksujen ja sopimusehtojen muutoksista tiedotetaan asiakkaalle viimeistään kolmekymmentä (30) päivää ennen muutoksen voimaantuloa.

 

YRITTÄJÄN VASTUU

QR-koodien kautta saatuja Yrityksen asiakkaiden henkilö -sekä yhteystietoja ei saa käyttää markkinointiin eikä muuhun kaupalliseen tarkoitukseen.

Asiakkaiden tiedot sekä lähettämät kuvat ja ääniviestit on säilytettävä huolellisesti eikä niitä saa jakaa ulkopuoliselle henkilölle tai yhtiölle.

Myös yrittäjällä on vastuu kaikista yhtiön henkilökunnan jäsenistä, joilla on pääsy asiakastietoihin. Yrittäjän täytyy velvoittaa henkilökunnan hyväksymään sopimusehdot myös.

 

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN

Voit lopettaa Palvelun käytön milloin tahansa perumalla tilauksesi sähköpostitse osoitteessa Asiakaspalvelu(at)recomment.fi. Irtisanottaessa Palvelu on käytettävissä maksetun jakson loppuun. Palveluun tallennettu aineisto tulee ottaa tänä aikana itse talteen. Irtisanomisajan jälkeen palveluun ei voi enää kirjautua, tulostaa QR-koodia, tarkistaa tai tulostaa raportteja eikä lukea asiakaspalautetta ja vastauksia asiakaskyselyihin.

 

PALVELUTASO

Palveluntuottaja tekee kaikkensa jotta Palvelu olisi käytettävissä. Palvelun toimimista täysin ilman virheitä ja katkoksia ei voida taata.

 

EHTOJEN RIKKOMINEN JA PALVELUN UUDELLEEN AVAAMINEN

Palveluntuottajalla on oikeus poistaa Yrityksen tili tai keskeyttää Palvelu, mikäli Yritys rikkoo näitä Ehtoja. Palvelun uudelleen avaamisesta veloitetaan Yrittäjän normaalin kuukausimaksun suuruinen summa.

 

YHTEYSTIEDOT

Tiedustelut ja lisätietopyynnöt koskien näitä Ehtoja, Sovelluksia ja Palvelua voi osoittaa sähköpostilla osoitteeseen Asiakaspalvelu(at)recomment.fi

Käytämme evästeitä sivuston perustoimintojen ja analytiikan toteuttamiseen. Suostumuksellasi käytämme evästeitä myös markkinoinnin kohdentamiseen. Evästeet ja rekisteriseloste