Nämä sopimusehdot ovat voimassa 13.12.2023 alkaen.
SOPIMUSEHDOT
JOHDANTO
Nämä Sopimusehdot (jäljempänä ”Ehdot”) koskevat Primamylly Oy:n (”Palveluntuottaja”) RECOMMENTin – palvelua (”Palvelu”), siihen liittyvää nettisivu (”Sovellus”) sekä Palveluun rekisteröitynyttä käyttäjää (”Yritys”). Kun Yritykselle on luotu käyttäjä, jonka hän on aktivoinut Palvelussa tai Yritys rekisteröityy itse Palveluun, luodaan hänelle yrityskohtainen tili (”Tili”) Recommentiin. Tällöin henkilö, joka on rekisteröitynyt Palveluun, on Käyttäjä (”Käyttäjä”)
SOPIMUKSEN SYNTYMINEN
Tämä sopimus astuu voimaan Yrityksen rekisteröityessä
Palvelun käyttäjäksi. Rekisteröitymällä palveluun Yritys hyväksyy nämä käyttö-
ja Recomment.fi sopimusehdot.
Käyttämällä Palvelua sitoudut noudattamaan näitä
Sopimusehtoja sekä sopimusta henkilötietojen käsittelystä
(”Tietosuojaseloste”), joka on laadittu EU:n Yleisen Tietosuoja-asetuksen ja Suomen
lain mukaisesti.
Palveluntarjoaja tarjoaa Yritykselle Internetin kautta
Palvelua, joka kerää ja tallentaa määrämuotoista ja aikaleimattua dataa, kuvia
ja liitteitä. Tätä dataa voidaan jäsentää Yrityksen määrittelemien rakenteiden
mukaisesti ja jakaa osapuolten kesken sekä Sopimusehdoissa määritellyille
tahoille. Palvelun päätarkoituksena on dokumentointi ja tiedon kerääminen
tietokoneilla ja mobiililaitteilla.
PALVELUN KÄYTTÖTARKOITUS
Palvelun avulla Yritys voi tehdä asiakastyytyväisyys
mittauksia, seurata palveluiden laatua ja mitata henkilökunnan ammattilaisuutta
sekä suorittaa asiakaskyselyitä ja seurata niiden vastauksia.
Yritys voi myös luoda sähköisiä menu-listoja ja ottaa sen
kautta ruokatilauksia.
Kaikki tämä tapahtuu QR-koodien avulla, jossa yrityksen
asiakas itse skannaa omalla puhelimella sen ja osallistuu toimenpiteisiin
riippuen omasta tahdosta.
Tarkoituksena on lähentyä asiakkaan kanssa, parantaa
asiakassuhteita sekä helpottaa yrityksen laadun valvontaa jokaisessa
toimipisteessä saamalla tilastot kaikista tapahtumista.
Recomment.fi tarjoaa kaikki tarvittavat sähköiset työkalut.
QR-koodien printtauksesta vastaa asiakas ellei muuten olla sovittu.
KÄYTTÄJÄTUNNUS JA SALASANA
Käyttäjätunnus on Yrityksen antama sähköpostiosoite. Se on
henkilökohtainen eikä sitä saa siirtää tai käyttää monen eri henkilön toimesta
samanaikaisesti.
Salasanan voi vaihtaa heti, kun olet kirjautunut palveluun
ensimmäisen kerran.
Yrityksen tulee huolehtia siitä, että käytetty salasana on
tarpeeksi vahva ja ainoastaan Yrityksen tiedossa. Salasana tulee vaihtaa
välittömästi, mikäli Yritys epäilee sen joutuneen muiden tietoon.
REFERENSSIOIKEUS
KOKEILUJAKSO
Palvelua voi kokeilla maksutta ja täysin ilman sitoumuksia 7 päivän ajan rekisteröitymisestä. Tämän jälkeen tilaus jatkuu maksullisena
voimassa olevan hinnaston mukaisesti, mikäli sitä ei erikseen irtisanota
lähettämällä viesti osoitteeseen Asiakaspalvelu(at)recomment.fi
HINNOITTELU
Palvelu maksetaan tutustumisjakson jälkeen verkkomaksulla
tai sähköpostilaskulla yhden kuukauden jaksoissa. Jakson päättymisen yhteydessä
lähetämme seuravan laskun erikseen. Palvelu on käytettävissä maksetun jakson
loppuun. Jo laskutettuja palvelumaksuja ei palauteta. Maksujen ja
sopimusehtojen muutoksista tiedotetaan asiakkaalle viimeistään kolmekymmentä
(30) päivää ennen muutoksen voimaantuloa.
YRITTÄJÄN VASTUU
QR-koodien kautta saatuja Yrityksen asiakkaiden henkilö
-sekä yhteystietoja ei saa käyttää markkinointiin eikä muuhun kaupalliseen
tarkoitukseen.
Asiakkaiden tiedot sekä lähettämät kuvat ja ääniviestit on
säilytettävä huolellisesti eikä niitä saa jakaa ulkopuoliselle henkilölle tai
yhtiölle.
Myös yrittäjällä on vastuu kaikista yhtiön henkilökunnan jäsenistä,
joilla on pääsy asiakastietoihin. Yrittäjän täytyy velvoittaa henkilökunnan
hyväksymään sopimusehdot myös.
TILAUKSEN PERUUTTAMINEN
Voit lopettaa Palvelun käytön milloin tahansa perumalla
tilauksesi sähköpostitse osoitteessa Asiakaspalvelu(at)recomment.fi.
Irtisanottaessa Palvelu on käytettävissä maksetun jakson loppuun. Palveluun
tallennettu aineisto tulee ottaa tänä aikana itse talteen. Irtisanomisajan
jälkeen palveluun ei voi enää kirjautua, tulostaa QR-koodia, tarkistaa tai
tulostaa raportteja eikä lukea asiakaspalautetta ja vastauksia
asiakaskyselyihin.
PALVELUTASO
Palveluntuottaja tekee kaikkensa jotta Palvelu olisi
käytettävissä. Palvelun toimimista täysin ilman virheitä ja katkoksia ei voida
taata.
EHTOJEN RIKKOMINEN JA PALVELUN UUDELLEEN AVAAMINEN
Palveluntuottajalla on oikeus poistaa Yrityksen tili tai
keskeyttää Palvelu, mikäli Yritys rikkoo näitä Ehtoja. Palvelun uudelleen
avaamisesta veloitetaan Yrittäjän normaalin kuukausimaksun suuruinen summa.
YHTEYSTIEDOT
Tiedustelut ja lisätietopyynnöt koskien näitä Ehtoja, Sovelluksia ja Palvelua voi osoittaa sähköpostilla osoitteeseen Asiakaspalvelu(at)recomment.fi