Hauska näkökulma asiakastyytyväisyyden mittaukseen


MIKSI ANTAA ASIAKKAIDEN RAIVOTA KADUILLA? - HAUSKA NÄKÖKULMA ASIAKASTYYTYVÄISYYDEN MITTAUKSEEN.


No niinpä! Mitäpä meidän asiakkaamme tyytyväisyydestä välittäminen hyödyttäisi? Olisihan se paljon järkevämpää jättää kaikki asiakaspalautteet huomiotta ja antaa asiakkaiden tyytymättömyyden kasvaa kasvamistaan, kunnes he lopulta ryhtyvät mellakoimaan kaduilla ja sytyttämään autoja tuleen. Siinä vasta mainostilaisuus yritykselle!

Mutta jos tämä vaihtoehto ei kuulosta houkuttelevalta, ehkäpä onkin fiksumpaa ottaa asiakastyytyväisyys huomioon ja tehdä kaikkemme tyytyväisten asiakkaiden säilyttämiseksi. Silloin voimme välttää kaaoksen kaduilla ja sen sijaan nauttia siitä, että meillä on iloisia ja tyytyväisiä asiakkaita, jotka palaavat takaisin liikkeeseemme uudestaan ja uudestaan!

Asiakastyytyväisyyden merkitys on kuin seurustelusuhde. Jos et ole kiinnostunut kumppanistasi, hän alkaa etsiä rakkautta muualta. Sama pätee asiakkaisiin. Jos et välitä heidän tarpeistaan ja toiveistaan, he löytävät helposti toisen yrityksen, joka huomioi heidät paremmin. Ennen kuin huomaatkaan, saat eronuhteen postissa!

Kun asiakkaasi on tyytyväinen, hän on kuin onnellinen kumppani. Hän kertoo kaikille ystävilleen, kuinka hieno yrityksesi on, ja jakaa Instagramissa kuvia palvelustasi. Tämä voi johtaa siihen, että yrityksesi saa lisää seuraajia ja asiakkaita, joista tulee myös onnellisia kumppaneita.

Joten muista, että asiakastyytyväisyys on avain menestykseen. Käytä kaikki keinot varmistaaksesi, että asiakkaasi ovat tyytyväisiä, kuten tarjoamalla ilmaista karkkia, hassuja hatuja tai henkilökohtaisia lauluesityksiä. Kun asiakkaat ovat iloisia, voit olla varma siitä, että yrityksesi menestyy, ja kuka tietää - ehkä jopa löydät sielunkumppanisi samalla tavalla.

Käytämme evästeitä sivuston perustoimintojen ja analytiikan toteuttamiseen. Suostumuksellasi käytämme evästeitä myös markkinoinnin kohdentamiseen. Evästeet ja rekisteriseloste